vineri, 8 iulie 2016

DoRa. Si-n suflet poezii


Stii, Doamne...
De cel putin doua ori era sa fug intr-un suflet si sa-i las drept "Multumesc" cartile la poarta sufletului...
 ...RaZa. Stiu. Si te-a oprit ...ce?
Pai mi-ai trimis rauri de lacrimi. Nu tu?
Apoi, dupa cele 7 secunde de "Doamne ajuta-ma, cred ca m-ai auzit -era glas concret, m-am vazut enumerând... motivele... pentru care sa schimb directia.
"Binele sub acoperire, de s-o dezvalui, mai bine asteapta-l a vina si-tre timp fa-ti binele la-ndemana, din gand si-actiune.blajina."

Stii...

Vezi, paraie s-acum mai izvorasc. Surprize... mai ai?

N-ai zis încotro te-ndreptai, Azi pe la pranz...

Ma-ndreptai, ma-ntorceai, ca firul zilei tocmai -ma-auzisi, ti-l incredintai...
(acu'graiul meu i-un alint, tot sub acoperire, mi-a iesit...)
Ca doar stii
Atat ma rugam, norme de circulat pe sosea, sa ramana..
Ca sa-nteleg, regulamentar, pe unde sa o iau...

Si ti-a placut traseul?

Asa m-am bucurat...
 :)
Parc, plimbare, de-un gand la sfat cu Ela, suflet-minunat, c-apoi sa ma-ndrept cu bucurie spre.. mai -nainte. Normal de firesc!
Doar e Brasovul si il iubesc....


Si iar te-ntreb cum de te-ai oprit sa duci personal prinosul?

Am deschis prima pagina a cartii. E acolo, ca doar stii...
E-alaturi in gand, laolalta cu minunati...oamenii.
El acolo, in timpul sau, eu, in prezentul, de-acum, al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu