sâmbătă, 7 mai 2016

Azi. Sens si sarbătoare

Doamne, ce sens poti tu sa dai cuvantului ..."sarbatoare"... :)
In loc de cuvinte-recunostinta:

E-un cantec inima azi;
ganduri deseneaza
deschideri de flori,
petale
ca zambetele oamenilor:
margaritare
de culoare: stele
stralucitoare...

***

(Numa' pe asta-o mai zic ..si-am tacut bucuria! Ma stii, trairile-s "maxime"... bine c-am procurat o "placa de surf" am si pus ochii pe ea.... in echilibru sa stiu plana ...)
Acum, cand am ca necesar...musai o alergare, ca-i bucuria inaltatoare, ce-ai zice tu sa se poata asa alerga, zambind cu ochii lacrimi eliberare, caci..cat saa poata duce un suflet cerul cu stele tot..
Mai stau sa-mi treaca?
Zici?
Si daca ..raman asa     :) ??
Eu alerg cum sunt,... mai stau un pic, treaba ta....


Stii?

 Sunt ..de cand ma stiu  o invatatoare de copii si mai ales.. a mea (nu stiu exact cum vine asta, mi-a venit gand, exact asa)...
Scriu cu mana stanga..ceea ce, din cate-am observat inseamna ca fiecare cuvant se mai atinge de mana care l-a scris, inca o data..
Si as putea sa zic ca pot sa-mi construiesc afis nou.
Adica?
Primul afis e ..langa telefonul fix al parintilor, deasupra mai precis; e din 1991 si e un calendar inramat: echipa Stelei de atunci.
Inseamna ca l-am confectionat prin clasa a 10-a...a 11 -a de liceu.
Mi-a fost bun!

 Pentru urmatorul calendar fiindca simt cam asa..ca am atins exact cu mana mea o stea, pot sa aleg de aici ceva:
Daniel Botea si eu cititor de carte,
Cartea e grozava, exact ca omul care a scris-o pentru oameni.
Eu impotriva M.E A.


Mi-e inalta si emotia de Azi.
Sa vad cu bucurie un vis implinit...
*****
De-aici antrenamentul in echilibru, pe care cu constant, am invatat in timp sa-l aplic. Sunt "in stare ' sa ma bucur cat stiu eu de tare....
Si-asa, ma preocup mereu cu altceva.
Dau mintii de lucru, ca poate asa de multe...
Taina e grozava. Ca o fereastra cand o deschizi. Visele frumoase sunt aici langa tine: pentru cine are ochi sa le creada, minte sa le construiasca si inima sa le iubeasca.....
Si tot asa...

***
Doamne, chiar ca se ”impune”.. o alergare. Sa lasi sa fie si sa lasi sa zboare asa bucurie,asa iubire...

Cand iubirea

de sine-te face atent
de oameni te face cooperant
de viata., te face prezent
de arbori-te face viu
de pasari-te face zbor....



Mai scriu: ca astfel multumesc.
"O mare bogatie?
Sanatatea. Puterea sa muncesc.
Cel mai grozav lucru de pe pamant?
Bucuria ca sunt, ca traiesc.
Averea?
Oamenii cu care ma-ntalnesc zi de zi."

Povestea parfumului cu mesaj "concludent"
(notita de transformat-gand prezent :) ; pana -atunci poti sa creezi una personala, draga inimii,
cea traita, personala e miraculoasa pur si simplu... poveste de iubit: ":semn parca deslusit")
....
Doamne multumim, ce onoare sa fim!


PS. Visatoooooooor...
(cand iti atingi stelele de pe cer de vise, devii pragmatic, cred: a se verifica prin experimentare, cu libera alegere).

PPS.
-Pe-asta de ce omiti s-o zici?
-Pe care?
(si-ai trecut-o la finalizare :)   )
Pe-aia cu ..clasa a 4-a primara, cenaclul Flacara, stadionul de oameni, Adrian Paunescu, cenaclul Flacara (ai scris cenaclul Flacara de 2 ori. Pot sa las asa...?) si lectia de geografia de a doua zi- cu nota aferenta tacerii tale?
Doamne.,... pai exact versiunea asta usor schimbata am auzit-o si la lansare. Ceva cam la fel. De ce sa repet eu o idee asa...?
Numai ca ..?
Numai ca eu ma vad in fata unui stadion de oameni si ca pot sa... vorbesc?
M-am jucat atunci de-a trairea: Cum ar fi in fata unei  mari de oameni, ce rost as avea eu sa vorbesc si mai ales, despre ce...
A-ha!
De-asta nu spui nimic despre Adolescenta-ca-i seminar dar si ca-ncepe de ziua Independentei-ce potrivire-n calendar.. si ca-i actiune, miscare, din zona Scheiii Brasovului cu plecare?
Mi-o fi teama, Doamne, n-am microfon....
Da-i "mers in taina adolescentei fiecaruia", draga draga... Nu prea .. "zici". Ocazia ta sa-ti taci bucuria....
Te rog, nu ma forta.....  Stai putin, stai asa.....
E luni, 9 mai  la 17 pe drumul vechi de urcus spre Poiana Brasov.  Pana la 20.
E seminar-dumetie.
E dar. Adica eu omul te invit pe tine om drag sa vii!

Cum a iesit?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu