vineri, 15 aprilie 2016

Dor(a). Cuiul si-o fereastra. Interior, exterior, interior, exterior :)

Dor(a):
Dimineata, din cauza unui cui care-a iesit dintr-o clanta...era sa ma blochez in baie... 
Bine-bine..asta chiar inseamna s-admitem impreuna premise. 
Cum...Chiar exista o clanta a unei usi, care are chiar un cui. E o lectie., altfel, de unde, nu-i... Ne este necesara ipoteza clara, pentru intelegere ulterioara...
Era, fiindca, din interior iesi mereu in afara. 
Concentrarea?  Pe solutii.  E-vi-dent! 
Altfel, si-acum am situa-o pe Dor(a), tot intr-o baie, cu blocaj interior, programul zilei i-ar fi de la simplu la complex afectat... Si nu-i cu banat??
***
Privire globala in jur. Analitica, ulterior. Un lighean rosu, un cos de baie, el e mai inalt, o cada. Si fereastra destul cat sac poata fi escaladata. Spatiu, cat sa sari ointr-o camara, intamplator ..li-be-ra.
Adica?
Buun. S-a-"ntamplat". Puteam sa repar cuiul, sa-l fixez la locul lui, cand m-a anuntat ca are chef de plimbare hai-hui... acum ca tot s-a-ntamplat, sa reparam ..blocajul. 
"Iesi!" 
Ies, da' pe unde...?
Pe usa?
E blocata.
Usa de la intrare in casa?
Si ea, e incuiata.
Telefonul?
La locul lui, oriunde, in baie nu prea... Asa ca ... Tu-ti ramai?
:)

Acolo, adica la tine, aici-cand vorbim direct-si acum- sta puterea de rezolvare.. interioara. 
Cum s-a solutionat de data asta provocarea?
Adica...asa? In loc de am incalecat pe-o sa?
Pai...Si-am sarit o fereastra,. cocotata pe-un cos de baie...pana-n camara...  Vezi, ...De-aia alerg eu ..  sprintara! M-am scos din baie!! 
Timp efectiv de lucru ..cam 7 minute. 
Data viitoare, evit sa mai inchid usa nereparata  :))

Si ce... actionai in baie?
"Declar: pregateam algoritmii clari de tratare a parului cu ulei de masline. M-a-nvatat Irina. S-i face (parului) rasfatul-acesta atata bine... 
Si usa?
S-a blocat.
De la sine?
Cred ca ..de la ea...

De-a Azi?
Buna dimineata cu zambet cat inima!
PS.
"Bine-bine...cat se mai poate-asa...
Am sa ma mut eu si-n casa mea.." :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu