vineri, 15 iulie 2016

Cum sa faci dintr-o emotie puternica o adiere sufleteasca potrivita


Eu? Mai ales scriu.
Zic.



Si.. Scriu uneori cam criptat :) fiindca e "traducere" de undeva.
  Iar sa traduci iubirea asta in cuvinte e cumva, cand m-am nascut maestru al interpretarilor personale cu nazuintaaa... de schimbare.
Norocul meu-cititorul constient. Tu. Dincolo de a apasa rapid un buton, iti iei cu rabdare TIMP.
:)
Tringgg!
Scriu pentru cititorul treaz.
Care stie ca ceea ce se scrie se transpune altfel, iar si iar.
Da' stiu ca l-am tot cautat....)

E cel putin un om,
daca nu cumva vreo cateva mii caruia zilnic ii multumesc fiiindca isi OFERA clipe sa se inteleaga pe sine, dincolo de ceea ce scriu cuvintele mele. Mesajul din ele e oricum tradus iar si iar...
In cartile Aleg sa traiesc Azi e un asemenea limbaj, carti in al caror mesaj am incredere, ca in om.
Motivul din care s-au iscat inca am RABDARE sa inteleg eu, cum sa-ti spun...
Cred in om, fiindca e din Dumnezeu. Asta scriu, orice as scrie.
Copiii-bucurie.
(Nu ma mai convinge vreodata ceva ca exista oameni altfel decat grozavi.. M-am "testat", cu vrere ori cu plan divin... stie Dumnezeu cum, in destule experiente ca asta Azi sa sustin. Sa le enumar, ca sa atrag atentia as alerga altundeva, iar Azi e Azi... Si e bucurie. Si e vara :) )
*
Adultii-responsabilitate si copilarie-creativitate de vise minunate.
Bunicii-vacanta si iar activitate.
Actiuni de pace in 3 coordonate...
Incep sa inteleg: copiii ne invata obiceiurile iubirii clar. Adultii au de tinut stindard valorile de calitate ale vietii- caci ei au trait si traiesc preturile responsabilitatii... (cat as mai edita)...
Iar constienta, constientizarea e asa o socolteala, ca parca ai avea desertul la picioare, intr-o parte si o mare... si unelete si materiale de construit.
zic toate...
Poftim la trait.
Alege!
:)
Stai sa inteleg.."ce-mi merge" ca toti spun sa fug... si sa fiu eu.
Cine ...eu?
:)
Am zis..:) S-avem o zi frumoasa si Azi! Sa vedem cum ... De vis!
O recadrezi intr-un tel ..mai inalt si se domoleste.
Devine obisnuita.

Exemplificat?
Vrei sa testezi cat de bine te pricepi sa incepi ceva nou, ceva care sa valorifice un talent dibuit de-al tau.
Pasul inainte.
Iti e necesar un document clar.
Printre altele cu caracter similar..
Posibila aici e o perioada reflectare.. Timp care se deruleaza. Poate fi aceasta si favoare...ca te mai gandesti la ecologia generala a alegerii tale.
Vine un moment nou.
Ai produsul ...creatia, bucuria" copilul"tau.
Despre utilitate, caracter, integritate e viata cu implinire pe termen indelungat.
Asa-i ca dai fuga sa-i faci "certificat"?
 ***
Pe unde treci?
Exista un spatiu asa de pasnic si de-ngaduitor, in ..Tara Prieteniei fara frontiere.
:)
E locul unde sufletul se simte liber sa fie cine e el.
E timpul unde se-ntalnesc pasiunile frumoase, se destainie si se-nfratesc.
E-ngaduinta,acceptare, urcus, coboras.
E firesc


Simona Ciobanu, cu drag! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu