marți, 5 iulie 2016

A trai din toata inima: clipa, oamenii, bucuria. A fi


...-Hai sa construim ceva, ceva din oameni impreuna!
-Si ce anume sa construim...?
-Vedem. Simtim.

Cativa copii, cam jumatate din toata grupa cu voinici inscris...i la Scoala de vara, ies din banci si se apropie unul de celalalt.
La inceput se tin de maini.
-Ce-o sa facem?
-Ne relaxam intai. Respiram, profund, de cateva ori c-asa primim curand "mesajul".
...-Inima.
Si glasul de copil a inceput arhitectura, domol. S-au desenat oamenii inima dintr-un gand.
Inima-una, fiecare zambind.
-Ce-ar fi ca inima sa-si danseze lin pulsul?
Si il danseaza. Brate se ridica, copiii din inima minunata danseaza pe bataile ei.
Interior, exteior, dans suav. Se simt de-colo si sunt impreuna.
Trecem mai departe si invitam, astfel in centrul ei cate un copil pe care il apreciem; si cate o doamna chemam:
-Tu desenezi frumos, esti inteligenta... Tu esti creativ. Esti frumoasa.

Cum se simte omul in centrul inimii?
Minunat!
Si tu stii sa vii.
Ceea ce ai citit acum e un fel de a trai cu inima printre oameni. Ideea pe care am pus-o in practica, recent, a venit asa, parca intamplator, in cadrul unui eveniment recent. Scoala de Pasiuni la Scoala de vara din orasul meu.
***

Sunt oameni care s-au nascut pe Pamant sa traiasca prin A fi cine sunt.
Cu lumini si umbrele lor, pentru ei "a trebui" iscand intrebari in loc de conformism.
Ceea ce "trebuia" pentru toti sa se petreaca, oamenii care au simtit nepotrivire cel mult au probat prin experimentare.
Unii dintre ei s-au facut probabil invatatori/invatatoare....
Eu, da.
M-am indreptat acolo unde se petrecea "treaba cu primul din clasa si cu 10 pe linie". Era important sa inteleg, fiindca mie imi iesea altfel socoteala.
As fi umblat pe dealuri, cum se vede Azi, de pe-atunci. C-o meserie in rucsac, ori cu oameni alaturi, in explorare.
 Cred ca fost nevoie sa inteleg ce-i cu întrecerea, sa fiu in actiune, sa imi explic.

Ce inseamna "a trebui" cand asta te ingradeste?
Cand inseamna sa fii altcineva.
Nici nu stiu, e cineva asa?
A trebui- pe "vremea mea" de copil care sa inteleaga ceva din constructia lumii exterioare, parea cel mai la indemana si clar de inteles, din postura de dascal.
Imi suna asa .gand cu inima... ce poveste ca alegerea sa fiu invatator de-acolo este.
"Trebuie sa..."
Testate, unele dintre consecintele lui "a trebui" aduceau in suflet vant. Ani si destule experiente la rand.
Si daca in locul in care sunt s-a schimbat perspectiva e pentru ca m-am predat intelegerii in loc sa fiu adepta conditionarii.
Legile firesti, adevarate ale lumii in care traim arata ca Binele e scopul educatiei, cand vrem s-o infaptuim.
Bunul simt, respectul pentru om, sanatatea, viata in armonie, sunt gandurile prezentului in care toti suntem.
Ca sa ajung sa inteleg ani frumosi mai tarziu- onoare oamenilor, trairii personale, scolilor, profesorilor toti, cartilor, numerologiei si bucuriei de "a cerceta izvorul ca sa inteleg marile..." ca eu asa sunt.
Cand vreau, reusesc. Cand inteleg de ce, vad eu ce-aleg.
Cati oameni suntem asa?
Din fel de a interpreta personal am eu senzatia ca destui...
Mi se parea ades ca toti oamenii ..sunt eu.
La randul meu, cand vrei sa muncesti cu tine, pregatit de descoperiri colosale si antrenamente in bucurie, te-ajut.
Fiindca "trebuia" si traiesc asa ca tine in lume, am cercetat multe, traindu-le.
Le-am verificat.
Sunt importante cele care te fac implinit.
O alergare, dupa gandul asta -poveste e de dorit. O plimbare? Si aceasta.



(Click aici)Aleg sa traiesc Azi, ceea ce iti doresc si tie!
Lumea e in schimbare, energii incalzesc inimi si le deschid.
Ce ai in minte, aceea traiesti.
Complex lucru simplu...
In loc de griji, hai sa le intelegem, sa vedem cum le traim, in rabdare!


Scrie-mi un mesaj, cand doresti sprijin, ghidare.
Sunt invatatoare. Stiu cat valoreaza invatatura, când stii ce vrei. Cat face actiunea si încrederea ca poti.
simona_azi@yahoo.ro
 


***Oriunde privesti sunt oameni.
Minuni pe pamant care fac prin iubire si gand sa se intample vise.
Fiecare gand implinit e o contributie la sanatatea Pamantului tot.
Despre asta e vorba in era noua in care energia iubirii re-creeaza.

Sunt clipe in care apropierea de divin e una cu trairea.
Se cheama -cred-tot act de prezenta.
Constienta.
Oamenii-bucurosi, calmi, cerul, senin, copiii, minuni, trandafirii, in preajma.
Bucurie!
Si pentru tine sa fie!
Simona, cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu