sâmbătă, 8 decembrie 2012

Dintr-o bună dimineață...


Am înțeles de o bună vreme încoace, semnificația specială a zicalei ”Ziua bună se cunoaște de dimineață”.

Derulez-în aceast sens o zi obișnuită din viața mea frumoasă, cu accent pe dimineață.
Cel mai frumos moment, în concepție personală
Este conștientizarea că am primit în dar o nouă zi.
O spun fără urmă de tăgadă ori vreo îndoială:
Cel mai minunat cadou pe care fiecare dintre noi îl primește este bucuria
Unui nou început.
Acesta e prezentul.
Este momentul în care trăiesc Acum și Aici.
Mulțumesc pentru această oportunitate unică
Și mulțumesc pentru descoperirea pe care o fac- zi după zi
Că pot schimba realitatea în care trăiesc, cu puterea repetată și bine intenționată
A gândului meu.


Mulțumesc că exist
Mulțumesc pentru binecuvântarea de a fi înconjurată de atâția oameni frumoși
Mulțumesc pentru ideea de prosperitate pe care o sădesc în mintea mea, cu încredere
Mulțumesc pentru derularea minunată e evenimentelor de peste zi
Mulțumesc pentru că tot ce se întâmplă azi
E spre binele meu suprem!

Mulțumesc pentru că am înțeles cât de prețios este acest antrenament mental-cititul de cărți bune!
Mulțumesc pentru ideile despre valori autentice, despre sănătate pe care oamenii din lumea întreagă le împărtășesc și cu mine, cu noi toți.
Mulțumesc pentru liniștea din suflet, pentru că am reînvățat să îmi aud bătăile inimii și să citesc mesajele pe care mi le transmite prin emoții.
Mulțumesc pentru ceea ce se cheamă intuiție și pentru încrederea în ceea ce simt,
Mulțumesc pentru tot ceea ce sunt și pentru tot ceea ce mă bucură.
Dimineață cu dimineață
Zi cu zi..



Se spune, pe drept, că dimineața orchestrează întreaga zi. Este un fel de tonica a gamei evenimentelor ce stau să înceapă.
Sunt fericită din primele momente ale dimineții, începând cu cafeluța și  micul dejun, cu mulțumirea că am această posibilitate, de a planifica activitățile, de a mă bucura de ele, de a face ceea ce îmi place, de a învăța ceva nou, de a mă antrena-fizic și mental,

Zi de zi-antrenament-fizic și mental..

Este un sentiment atât de uriaș să crezi în tine, să perseverezi, să ai grijă să susții binele din viața ta.

Am citit tot felul de autori motivaționali- și continui să fac acest lucru, descoperindu-mă pe mine cu ajutorul acestora.
Cred că Pot muta munții din loc-și eu și oricare dintre voi, iar asta începe de Azi, se detașează de Ieri cu hotărâre. Iar Mâine fiecare dintre noi este ceea ce gândește Azi despre sine.

Eu aleg să gândesc la scară înaltă.


Spor și magie! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu