sâmbătă, 28 iulie 2012

Grija banilor

De mai mult de o săptămână nu mă mai concentrez acut pe bani. E vacanță, mă relaxez... am ca prioritate altceva momentan. Iar despre bani ..așa am citit, așa am văzut..pe propria-mi piele că funcționează.am numai gînduri de bine...

Spun că banii se câștigă ușor și fără efort prea mare..Și zămbesc...căci pe fondul asta..ideile de bunăstare ...se înmulțesc.....Ai să crezi atunci când vei experimenta de-a dreptul.. Nu  te costă nimic să încerci să gîndești.Banii ca lipsa...nu mai înspăimântă, atunci când  îți spui în sinea ta..".am suficient,  îmi permit să cumpăr tot ce vreau..." Pentru că se adună..gând bun, lângă gând de bine....

E simplu.
Verificarea acestei atitudini? Asemăn spre exemplu sportul pentru corp, cu grija pentru ca mintea -ți să rețină din noianul de mii și zeci de gânduri doar pe cele mai bune..doar pe cale care instalează înlăuntrul tău echilibrul, liniștea, soluția optimă pentru orice...

Întotdeauna, experiența celor pionieri nouă, care au pășit cu ceva secunde ..și-au aflat cum stă situația, în oricare dintre domeniile cunoașterii, ne-a fost de folos.

Am citit zilele acestea cîteva lucruri extraordinare din care am reținut..să zicem două:

Cel mai frumos mod de a începe ziua, e să multumești pentru tot ceea ce ai. Să zâmbești . Bucuriile se vor suprapune peste această mulțumire de sine. E temelia pentru instalarea stării de bine numită de unii, alții..fericire. În cazul meu funcționează. Cred că și în cazul tău..

Al doilea lucru este atât de măreț cuprins în zicala populară "Ce ție nu'ți place, altuia nu-i face"...extraordinar de frumos exprimată cam așa-citez din Cătălin Manea, expert Garbo, articolul "Totul ESTE si suntem cu totii Unul!"
Primeste fiecare clipa ca pe un cadou Divin si trimite pace, iubire si fericire catre Tot Ceea Ce Exista. Ofera zambet si provoaca bucurie, pentru ca tot ceea ce oferi se va intoarce la tine. Si nu oferi pentru a primi, pentru ca aceasta actiune se naste din conditionare. Ofera. Doar atat. Neconditionat. Iar in acest fel viata ta iti va oferi liberate si neconditionare. De ce? Pentru ca primesti ceea ce oferi.



Pentru ca tot ceea ce oferi, de fapt iti daruiesti tie.


Frumos, nu? La îndemână.


Haideți, poftiți la fericire:)
Simona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu