luni, 13 iunie 2016

Eu sunt dintotdeauna suplete in actiune


"E fascinant cum reusesti sa te mentii supla. Cum ai reusit?
Cred ca despre asta ai putea sa sustii urmatorul seminar..."
(Idee-dar)
**
Este a doua tema, dupa Prosperitate. Din iulie 2016, tot inainte: Vara Aleg sa traiesc Azi.
***...

Intai, sa spun ca invat din ceea ce traiesc?
Zic.
Asa...
Ca am testat marimi fizice diverse, pe aceeasi inaltime...
Ei, bine?
Vrei cheia? Tu esti.
Ce am facut eu?
Intai ca m-am observat in timp.
M-am vazut. Analizaa..
Apoi c-am inteles privind oameni, fizic, cum mi-ar placea sa ma simt, sa fiu. Am aplicat.
Am modele in oamenii care sunt suplete. Mi-am luat..repere.

Cum astfel, cum denumesti calitatea-nume prin a fi: "sunt ...suplete"?
Eu sunt.
Când spui eu sunt, crezi, orice ai spune constient. Fiecare celula a corpului invata despre sine calitatea asta, cu repetare. Ca esti altfel, i-ai spus, fie si-n proverbiala gluma, vreodata, oare?

Privesc oamenii.
 De la ceea ce spun, la ce mananca, când pot sa vad asta, prieteni fiind,  si cum integreaza in viata lor miscarea.
 Cu observatiile ma intorc la mine. De fiecare data.
Undeva prin paginile cartii Scoala Zeilor, S. de Anna, citeam cu vreme in urma  o idee interesanta. sa joci ca si cum ai fi.
O practic cat ma pricep eu de bine in fiecare vis-gand personal.
Stefano de Anna vorbeste despre puterea imaginatiei in contexte care mai de care diverse: a te plimba prin magazinul preferat si a-ti inchipui ca ai puterea sa detii orice-mintal, intai. e un exercitiu-preambul al transpunerii in faptic: a avea pare mai simplu de jucat ca rol , se-nvata  si cel principal, a fi.

 Succesul e o chestiune mentala traita in fiecare zi. In oricare dintre ariile vietii. Succesul tu il definesti in parametri. Tu te compari cu tine.
 Cat despre suplete, e sanatate. M-am convins deja.
E convingere in mintea mea. Sanatatea inseamna libertate in miscare, inseamna bucurie in manifestare, inseamna munte strabatut cu pasul. Asa e scenariul meu despre suplete.
*
Dand timpul inapoi, iar observ: intreaga adolescenta am practicat sustinut sporturi, miscare. Atletism,  gimnastica, dans, karate, ca antrenament.
Cred ca perioada s-a "reactivat". Asa  spun mintii.
Stii cu ce drag ies la alergat? Sau la plimbat?
*
Mintea?
Cand ii spui cu cuvinte ce vrei deschis, gaseste ea si drumul spre visul cel mai inalt, promis.

Cum e supletea? De unde vine?
Iubire de senzatie de usor.
Reamintire, cum se simte.

Mi-am amintit-o si asa o traiesc.
Transpunem gandul in hidratare zilnica, bucurii mici, ori mari-zambete-hrana potrivita, miscare...
Prietenie cu gandul. Asta e cheia.
Cercetez, in devenire..."femeia". In mintea mea, femeia e suplete si e sanatate. E frumusete, tinerete, generozitate.
PS.
Stii ca poti face norii din gand
Rauri de senin,
bucurii care vin?...
Asculta-ti gandurile,
Sopteste-ti cu inima cuvintele,
Ca sa vezi cum...

***
PS. Scrierea de Azi e un exercitiu trait zi de zi si consemnat aaici.
T alegi ce sa iti spui, cum sa traiesti, cine sa fii.
Gandurilor, mintii ii plac versuri -viorii...
Pentru o "reteta" particularizata, fiindca stiu ca corpul e o expresie a mintii si a emotiilor toata, te invit sa imi scrii un mail.
Ca instructor personal de dezvoltare, in formare de 22 de ani, pot sa ofer ajutor.
simona_azi@yahoo.ro

Simona Ciobanu, cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu