luni, 20 iunie 2016

DoRa. Draga suflete



Draga suflet al meu, ca un suflet pereche, drag tare,
Stie oricare cititor, ce-nseamna a scrie dupa „dictare”, puls cu puls, disciplina a vietii,
O poveste din cele-ale inimii:
Joc-imaginare.


Tu mereu pricepi, la un nivel subtil si  concret, acolo unde constiinta se intalneste pe sine, prin tine.

Dictarea aceasta, mai presus de intelegerea cu minte omeneasca, traduce oarecum pulsul inimii intr-o scrisoare de iubire,  de multumire.
Multumesc pentru cine sunt.
Cred c-ai semnat tu, cu rostul tau  viata mea,  pe-aici pe pamant...

 Erau lectiile, sa spunem ale tale, chiar construite impreuna(?) din vremuri arhetipale- combinate... Esti una cu mine, adica eu sunt.  Asa se vede menirea ta la suprafata.  Lectie de viata.
 In interior, unde suntem una, fila cu fila se creeaza.
Mi-e drag de când incep sa simt ce zice inima sa simt. Mult te-am privit, pana sa stiu cine esti, cine sunt.

Cel mai ... tare?
 Uite, reusesc!

Clipa-prezent de trait?
Doamne, cat-a valul de inalt...
Toate picăturile acestea limpezi emotii -ntr-una sunt?
Urca din radacini de pamant pana-n gand.
Ai observat cum se simte clipa-ntr-un carusel?
Zici ca am aripi de deschis, planând..
inima, gand, inima-gand...
gand zâmbind...

 Pasesc, cate-un cuvant de viata-puls, cu  bucurie, m-am descoperit, prin tine, mie.
Acu-i viata minune de construit, in re-cunoastere.
Pas domol, catinel, inainte  (era cam) marsaluit...

M-ai provocat la alergare de rezistenta-intr-o proba de-a jocul  pe traite,.. stiind ca pot,  (vezi cum aflu?) iar mai spre vale, pe-un pod... ma-asteptai cu apa proaspata de izvor.
M-ar crede, cineva, sa-i spun? (Toti...??)


Asa-i, mi-e cam dor..  Drag.
Cum sa uit... ? Stiu ca eu sunt. Mi-e drag când sunt cu mine sa cred ca existi si-n alt fel.

Fiindca am ori sunt,  asisderea oricând as simti si-as vrea, bucuria asta de a-ti scrie, e usor.

Si mai ales c-am deslusit puterea gândului cu credinta iubit, acum am ceva de trebaluit pana se intampla.
Asa...
Am aflat eu ca e in cer o coala mare-mare alba de hartie, unde pot sa te mesageresc in scris cat poftesc...
De-aceea, iaca, indraznesc.
Cu asta ne-am pus de acord de la inceput.
 Am vrut indrazneala sa fiu, am. Stiu,  testez diversificat si-am cercetaat.  Amanuntit.

PS.
Inchei asa, c-o idee interogativa...

Multumirea-fiindca despre asta este vorba aici- vine si ea dintr-un izvor, de unde-i iubirea, ori de undeva dintr-o vecinatate? Multumirea de sine. Stii ca s-ar activa si la un meci de fotbal cat te-ai uita?

Eu vreau sa-ti mai spun ceva.
Cand tot am decis noi sa fiu pe plai romanesc, de când aici vietuiesc-si iar multumesc-sa fim, uite-asa, tot tin cu echipa de fotbal nationala.
M-am uitat o repriza intreaga si la meci, pana-a adormit Irina, si-am condus pana-acasa. Bucuroasa.
Stiam ca te uiti si tu. 
Eu ..tin si cu mine, oricând. Cu ei, tot astfel.
De-aceea. Lumina, umbra tot eu sunt. Si ei si noi. Si eu....
Si mai jucam. Ce, renuntam? Stim ca o sa castigam.
”Fotbal”uim?
Impreuna, cu un scop cat o minge, rotunda, spre destinatia iubire. Ce vrei mai mult de-atat...
Construire”!
 ”Fotbal”uim!


Iti multumesc!

A.(astept) R.(raspuns)  D.(domol).
”Urgentul” a ramas fara rol...


Exercitiu de minte cuminte asezata cu gândul in inima...
DoRa



***

Simona Ciobanu.
Invatatoare. Instructor in dezvoltare personala
Traiesti o provocare, o schimbare e pe cale, vrei o metoda, cum sa faci? Te ridici si mergi inainte!
**

Scrie un mail, te pot ajuta.
simona_azi@yahoo.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu