vineri, 13 mai 2016

Viata e dans? !

 
Viata e dans!

Stiam toti..
Stim DoRa, fiecare.
***
Hi, hi, s-ar auzi un suras, ca sa-l cant asa, si... unde-i dansul in cate-o zi?
 
Mi-am pus cam mult zahar brun in cafea-chiar si-asa când beau destul de des cafeua exact neagra asa,,,, candindu-ma la viata dans sublim...
Pun zahar la loc din ceasca de cafea in borcan... Mai brun, c-un pas-praf- nuanta se face si zaharul. Evolutie, constanta.
Pentru viata dans-si-aduceri aminte...
Fireste ca am un motiv...  Aferim! ( Nu stiu pe loc talcul cuvântului clar mi se pare potrivit aici altfel ca nuca in perete..
Sa cercetez cu Google pe-ndelete ca sa revin cu explicatia si-apoi sa merg la dans. Cat iubesc sa dansez, ti-am zis?
(Si iar-mi se pare- am primit o invitatie speciala...Fiecare zi e-asa o zi, vals si rock &and roll -bucurie paarol, printre emotii,)
Asa.. Documentare..
 Aferim inseamna "baiat bun". grozava potrivire. Motivul e un gand bun. 
Cum si care motiv? Motivul din spatele oricarei actiuni ale tale...Stai pe loc, de-un gand, ca sa-ti spun...
De fapt te-ntreb..
Ti s-a intamplat vreodata sa fii invitat ori invitata la un dans pe care il stiai de la debut complicat Cum... complicat?  
Stai, pe rand si sintetizat, ca explic imediat.

Intai de toate, mie da. mi s-a-ntamplat. Si cum asa, sa intuiesti ca-i un dans...complex dans  chiar de la inceput? 
Adica sa-l/ sa o stii pe care care iti face propunerea drept maestru intr-ale miscarii spontane, creative, bucurii ale artei acesteia  imaginative.
 Iar tu sa te-ncumeti... Zici, da!
Normal ca Dumnezeu, universul,te-ajuta.... Ai indraznit un "Da".

Stiam! Stiu. Ia uite...
Cel care facea invitatia speciala este un om bun azi, ca sigur baiat bun era prin debut de adolescenta.
Vad ca stii etapele infloririi.
 Cu constienta, ca le-am trait si le traiesc. Depinde de oameni si varste cu care ma întâlnesc.
***
S-acum intriga actiunii.
Ramai pe locul tau sa privesti din afara, ori raspunzi la invitatia la dans si lasi încrederea si muzica si corpul sa te-nvete despre tine cat de grozav poti? Te ridici?
 
Adicaa?
 
Adica, mai dansezi? Hai, te invit!
 Asculta muzica, i-auzi cum te canta viata: "buna dimineata" buna dimineata"
:)

DoRa, cam ce vrei specific sa zici... ? Tu cum ai proceda exact aici...?
Eu,???
Adica eu.... din respect alegere libera si curiozitate am raspuns mereu "Da". "DA" pentru dans. Cu atentie la conditii si realizare...
Din respect pentru mine, respect pentru om. Ma respect si iubesc drept pentru care accept si dansez zi de zi...
Cu-alegerea, stii si tu cum e. Mereu aduce si ..consecintelee...
Curiozitate. Gand-bucurie..
Ce gozav e sa constati ca la miscarea asta nu te-ai asteptat... Si cum ai dansat....
Pentru ca...
 Iubesc sa dansez de când ma stiu. Si viata cu provocarile ei sunt  la fel...
Te invita. Accepti. Dansezi. Inveti. Te bucuri. Dansezi apoi, mai liber, mai zbor, mai pace, mai frumos...

 (Apesi tastele, când scrii, mai rar. Computerul asta e nou, sa ca ...toate tastele sunt bune când le folosesti cu responsabilitate ...L-ai primit dDoRa, de la Mos Craciun in aprilie, de Pasti.. Si-i alb fiindca ai avut tu de ales intre rosu si-albastru. Unde te-ai grabi?)
Daaans....



(Ce rezolvi când lasi frica de orice-ar fi sa conduca  dansul?  Când intrebi cetele de lumini din jurul pamantului tot, ca-s asa niste raze, ce parere au despre situatia in cauza..numa' atat s-a auzit, raspicat...
....Hai, mai e de dansat....!)

PS. E primul text scris cu laptop alb nou. E dar pentru tine. Danseaza-ti viata. Dansul impreuna e pentru fiecare . e musai sa-ti stii pasul tau...Cadou.
O zi ca tine de frumoasa, Azi!

Ma inclin!
Am laptop nou..musai era sa scriu ceva. .. si-a iesit asa.
Simona, cu drag.
Ma inclin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu