duminică, 29 mai 2016

Trai cu inima. De-a Azi



Cand observ ca se petrece o constientizare mai profunda asa...ma asigur ca sunt eu cu mine.
Cred ca e si din seninul inalt ceva ajutor...
Deschid fereastra inimii, cat stiu de bine si privesc cu foarte multa blandete si ingaduinta.
Sa ajung aici mi-a fost dintotdeauna antrenamentul.
Aici, cu inima, in pace, e toata siguranta din cer si pamant la un loc.
Ce stii aici gasi?
.... [cuvinte]. De-ale ei, dragi, ale inimii. Privelisti...culori, sarbatori. Comori.


 Si iar s-a-ntamplat......
Fapt exterior? Dulceata de capsuni in premiera.
Launtric, niste usi deschise larg..
O mare, niste valuri...Un catarg. O poveste. O poveste cu mine.
Ce-am procedat?
M-am asezat cuminte cu inima pe genunchii sufletului meu..
Aici e intotdeauna o pace care mie imi seamana a Dumnezeu.

Si-am ascultat. Am lasat sa vina, am imbratisat.

 Dulceata de capsuni e in borcane. Sufletul pace, iar. Si-acum de premiul reusitei, iar alerg...


***Mă gândesc să scriu  despre recunoștință până se usucă cerneala zilei în gând-penel,
recunostinta pentru fiecaare sclipire-moment trait cu prezenta
... Ce zici tu? Că ziua de azi are mereu cerneală? Drag gand!


Când stii ca incepi ziua cu tine, petreci clipe de pace cu Dumnezeu in minte. E tara de dincolo de cuvinte din suflet, de-acolo, de unde zambesti...
Lasi gandul sa ramana si te trezesti respirand,
traind,
cutezand...
Limpede, clar, in bucurie si cu drag, viata ta fiind.
De-a Azi.


PS. In frumusete sa-ti tot odihnesti sufletul la pas. (Eu in Postavarul, am urcat, in Brasov, recent. Erau carari cu-asa o tinerete pline, o minune. )
Mai poti, când vrei,...
 Poti deschide ochii cat sa cuprinda lumina prezentului: s-o imbratiseze in traire.
Fiindca:
„Adevărata inteligență este cea a inimii. Ea nu e intelectuală, este emoțională. Nu seamănă cu gândirea, seamănă cu simțirea. Ea nu este logică, este iubire.”
— Osho

O zi cu drag, frumoasa, minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu