marți, 26 noiembrie 2013

Gandurile mele sunt cei mai buni prieteni ai mei

Candva ma temeam de gandurile mele caci ma faceau sa ma simt neconfortabil.
In acea vreme nu credeam ca le puteam controla.
Am aflat mai tarziu ca gandurile imi modeleaza realitatea de zi cu zi si ca pot alege ce ganduri doresc.
Pe masura ce am invatat sa imi controlez gandurile si sa le orientez in directia dorita de mine, viata mea a capatat o culoare vie. A imbracat haina de Iubire:)
Azi STIU ca eu sunt ganditorul din mintea mea, cel /cea care alege gandurile.
La fel si tu ESTI.
Tu alegi ganduri-tu DECIZI asupra carora sa zabovesti-tu dai putere prin concentrarea atentiei asupra lor, hotarand- in fiecare Azi, cu constienta-pe care gand"il cresti" voinica realitate.
Gandurile modeleaza viata.
Si Azi- daca recunosc un gand negativ care imi trece prin minte -il las sa treaca, cu detasare, ca si cum ar fi un nor pe cerul unei zile frumoase de vara.
Viata e ziua frumoasa de vara pe care o inchipui in minte- norul e-un pasager care trece:)
Optez pentru a renunta la gandurile asociate cu resentimente, cu rusine, cu vinovatie.
Cultiv gandurile asociate cu pacea, cu bucuria, cu Iubirea.
Gandurile mele au devenit prietenii mei cei mai buni si mare placere imi face sa le cultiv, minunate:) Azi!
Sursa: Louise L. Hay-Meditatii pentru a-ti vindeca viata


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu