sâmbătă, 15 octombrie 2016

In fiecare zi, cu hotarare reusesti. Esti?


Ce sa fie gandul acela care parca, singur, el,
te-ar trimite pe Pamant sa stralucesti o viata, ca o stea de pe cer, printre oameni, la fel, si sa fii, asa, un fel de mesager
al luminii din care vii?

Cand te gandesti...
iubirea, in sensul ei cel mai aproape de inalt
e...
ca si ascultarea celuilalt.
Sunt multi-oamenii- sa ii asculti ... simultan?...
Lucruri ca acestea se fac pe rand. Om cu om, idee cu idee.

Azi, pare mai clar ca oricând.

"Unii dintre noi stiu pasul de furnica inainte, acela extraordinar pe care il reusesti, atunci cand, parca la semnal(?) se sting luminile realitatilor inchipuite, ca sa-nceapa, magistral, jocul tau.
E undeva un regizor-prim, maestru al proiectiilor de lumini.
O senzatie precum aceea a nasterii in lumea aceasta plina de culori, diminetile-cand tu parca-ai mai sta odihnit in iubirea nemarginita din care vii- un amestec al lor in tonuri ori nuante de peste zi...ca amurgul sa topeasca in blandetea soarelui la apus umbre...(nu-s...).
Dimineata, te arati iar... iar viata, darul e in pasii tai, cu incredere, in ritmul tau, inainte."

Ti se intampla?

Omului ii e importanta clipa aceea: sa se opreasca, sa inteleaga si sa aleaga: acesta-i pasul meu.
S-o simta el, actiunea lui si-apoi lumea noastra... frumoasa-i toata.

Caci, cine, constient, si-ar trai altceva decat bucuria?
......
Si cum altfel decat poveste frumoasa fi-va traiul impreuna, asa?

***
"De unde sa stiu, daca eu cunosc vreun mestesug, ceva...
Lumea in care sunt e-asa...
Stangace?
Asa m-am nascut...
Se poate privi si asa? Din partea asta, a inimii?
Sa stii."

Cand toate picaturile de apa din oceanul omenirii s-ar intreba: "cum de fac asta, asa,..." ori "ce s-ar intampla, cand in loc de a reactiona, sa fac bine sa raspund, gandind asa cum
mi-ar placea sa traiesc si eu"
...
Realizezi, ce lumina?
Intelegi, ce pace...?...
Intuiesti adevaruri?
Atat de multi... oamenii, atata bine, pe Pamant, constientizand...
Si daca... de aceea ne-am intalnit? Sa ne luminam inaltimile, urcandu-ne cu incredere treptele...

Ce poti sa faci?
Ai experimentat... Priveste viata ca si cum gandurile ti-ar tacea, respirand.
Ai putea asa, sa-ti auzi viitorul, vorbind.
Rasuceste-le constient si cu ingaduinta.
Ca ele, gandurile, sunt. Ele-s tezaurul din care urmeaza sa traiesti.
...
Orice ai crea, ca viata, din ganduri se plasmuieste.

"Si crede-n minuni, caci esti una dintre ele..."...
Coborat pe Pamant dintre visele-stele,
Nazuind sa iubesti, te-ai nascut fericit.
(Gand de iubit...)
...
Tema de-o viata: de "gasit in carul cu fan acul" aducerii-aminte: esti potential creator de miracole-salba, numai sa stii sa cauti, sa te stii (re)sursa.

PS.
Sunt vise care sublim s-au inaltat in implinire prin credinta.
Sunt ploi care le-au facut mai curate.
Uite-aici, cred eu, sta cheia:

"-Doamna, azi am reusit...!
Am putut sa-i ascult cu mai multa rabdare pe colegii mei, am lucrat, am raspuns si eu la unele intrebari: am fost mai atent.
-Tare ma bucur, ai observat. Ai reusit!
-Mi-a si placut!"

Autocontrol. Decizie constienta.
 ***
...
Aceasta e rasplata inalta a unei zile pentru suflet de om. Ca sunt si altele? Sunt...
Sunt profesii care intai asa se recompenseaza.
Sa poti vedea:
Omul reuseste cand observa ca vrea el sa faca ceva. Si incepe cu un pas.
Incurajat, ii face pe urmatorii, detasat.
Despre autocontrol si "monitorizare" a propriului comportament:
peste ani, in timp, exercitiul acesta da calitate vietii, grozav antrenament.
O atesta vietile frumoase pe care poti sa le privesti-cu onoare:
copiii de ieri, dau straluciri in oamenii prezentului, care au trait cu decenta si perseverenta onestitatea fata de ei.
Au primit-o zestre din parinti, asemenea.

Constient, omul isi permite sa analizeze oferta pe care viata i-o face intr-o zi prin intamplarile cu care il intampina.
Poate sa observe; sunt parametri care sunt relativi, se pot schimba, raman valorile lui, pe care le mentine orice-pret/orar/actiuni/participanti, anotimp... s-ar reorganiza.
Se poate razgandi cu buna stiinta.
In realitate, e un exercitiu "de-a alegerea".

De prin 2012, traiesc cu ideea ferma in minte, ca ne pregatim de Era Varsatorului pe care eu, omul, o inteleg, simplist, asa:
(Apa-"firesc, natural, a varsa")
Fiecare gand nutrit ca adevar prin credinta in el se face contributie personala la pacea si bunastarea planetara.
...
Din gand, trairile, cu ele-odata pasii inainte-actiunile.
Si de stii si... de inca n-ai aflat,am ferma convingere ca tot intr-acolo, conform cu Legile Universului ne indreptam.
Clipim de vreo cateva ori, respiram si... pe treapta de scara, pe campul cu flori, ori exact unde stim ca ne aflam, intelegem sensul vietii drept responsabilitate.
...
Tot ce-am vrea a "corecta" lesne se face, cand ne aducem "privirea de-acolo, dinspre altii, incoace".

Vise:
Sa vinzi fara a te compara
Sa inveti sa primesti
A te aprecia
Sa traiesti, fara a alerga prin timp
Sa stii sa-ti iubesti copiii ca ei sa creasca sanatosi
Oameni zambind pe strazi, mergand pe jos
Scoli cu clasele de voinici la poale de codru, mai ales... (in grupuri mici: 10-12 maxim - chiar 7-ntr-un grup de studiu)
***
Vise
Fiindca de-aceea traim. Sa construim.

Simona, cu drag,
Ma inclin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu