vineri, 31 august 2012

Despre bani?

Simplu și la obiect.  Nu mă mai îngrijorează.
De fapt, sinceră să fiu nu doar  că banii nu mă mai îngrijorează.. ci .am pus în locul grijilor- recunoștința.
Ultimele săptămâni au fost unele concentrate pe pasiuni, activități și gânduri care aduc bucurii.
Nu înseamnă că nu mai sunt necesar banii în viața meai, însă am schimbat radical ceva în concepția cu referire la aceste bilete oficiale care susțin fie dorințele  firești de a explora în vacanțe alte lucuri ale minunatului Pământ, fie produsele de este nevoie în cotidianul zilnic..

Cum mă simt?
Recunoscătoare. Pentru că am un job pentru care simt că am fost pregătită, pentru oamenii din jurul meu, pentru locul în care am împlinit un majorat în profesie.

Mulțumesc! Mulțumesc! Mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu