joi, 14 noiembrie 2013

Si aici pot alege SA SCRIU AZI:)

Iti multumesc pentru intrebarile tale:)! Au inceput sa tot soseasca...
Scriu Azi cu drag, un mesaj putin diferit.
Si scriu aici- pe jurnal de debut-l-am scis cu ceva vreme inainte  si acum imi este de folos:) mesajul ajunge oricum catre tine- pana ce tehnice oportunitati - dau posibilitatea utilizarii site-ului pe care-l stii tu mai bine: AlegSaTraiescAzi
Tot eu sunt- tot Azi aleg sa traiesc:)


Au inceput sa apara- dinspre tine intrebari frumoase. Minunate intrebari- le asteptam- pentru ca au venit ca raspunsuri la unele personale:) Iti multumesc cu tot sufletul. Eu vad intrebarile tale ca semne magice, divine. Sunt directii de dezvoltare pentru articole de profunzime. De ce spun ca le asteptam? Am invatat sa adresez intrebari subconstientului- a carui legatura cu Sinele cel mai inalt este evidenta-despre ce e oportun sa scriu pe  site:) Si -mi pare tare bine sa citesc mailuri de la tine in contextul acesta.
Am ajuns in aceasta stare de EU SUNT  ca urmare a interiorizarii ei.


Am simtit-o curat- am exersat- si daca imi amintesc foarte bine- cel mai bine simti asta cand esti tu cu tine- in natura curata. Si cand te bucurti de-o flare, de-un copac ale caror ramuri se impletesc intr-o imbratisare...Chiar asa am trait, la debut, sentimentul de EU SUNT.

Cat timp-depinde cat de minunat se ajusteaza increderea in sine cu starea- EU SUNT inseamna pentru mine sa pot orice in plan personal- in conditii de integritate siadevar interior- fara a ingradi libertatea cuiva. In cazul meu -2 ani sunt de cand am inceput sa inteleg si exact cate luni de cand am rificat site-ul- de cand simt tot mai deplin si natural aceasta stare:) Scriindu-ti tie experimentez- marturisesc cu drag- o stare de Bucurie launtrica- Pace- si ma gandesc adesea ca-i posibil sa fie in legatura cu menirea mea pe acest grozav pamant:) Sa vorbesc cu oamenii- sa fac- din scris- o manifestare de gand frumos...
Repet mental- adesea- zi dupa zi-EU SUNT....adaug eu ce cred ca -i nimerit...
Ma concentrez pe ce imi face minunat confort interior. Si mai adaug Bucurie: ma bucur ca EU SUNT. Cea mai importanta s-a dovedit in timp EXERSAREA CALITATII DE MARTOR IN DERULAREA EVENIMENTELOR VIETII SI CEA DE CO-CREATOR AL EI- CU DUMNEZEU ALATURI.

Ii spuneam unui copil cu care lucrez la o "Academie de copii"- ca pentru a vedea el cum lucreaza un exercitiu- e minunat sa se dea la o parte si sa sa vada pe sine... Mi-a raspuns, ferm: "-cu o intrebare: "Cum, doamna -sa ma vad eu pe mine:) Nu cred ca pot...." I-am explicat cum cred ca poate face asta prin concentrare a atentiei pe ce e interesant de facut...Sa-si imagineze cum se vede...dintr-ul loc de sus- pe el care lucreaza... L-am simtit ...nedumerit:) Dar era semn bun:) Zilele trecute- dupa ce si-a rezolvat o tema- a venit spre exclamand: "Doamna- vedeti cine-i aici?" Vorbea despre sine- detasat- oare:)? Am terminat rapid- si reusesc sa ma uit la mine-n caiet-parca-as fi eu cel care observa:)" A reusit:) Lui i-au trebuit vreo 4-5 zile. Nici n-a spus ca "se apuca de observare" .Doar a inceput!
Grozavi sunt copiiii- pasiunea mea de suflet-sa ma bucur cu ei, crescand impreuna:).

EU SUNT- necesita perseverenta pana la identificare naturala. Pentru mine- si mesajele acestea- reprezinta exercitii minunate care ma descopera mie- drept EU SUNT... Totul a inceput din clipa in care am invatat sa observ si sa iubesc neconditionat. Am invatat sa iubesc si invat in fiecare zi :) Subconstient fiecare dintre noi iubeste. E necesara intentia de a STI  ca iubirea e calea. Stiu eu sigur-sigur ca tot omul se naste cu potential de Iubire:)
Si cand- cum minunat ai intuit -in alta intrebare- am reluat cititul- lectura-iubesc cartile- povesti de viata care imbogatesc si trezesc Sufletul la constienta.

Carti-da:) Am citit si citesc. Am inceput cu Rhonda Byrne- Secretul Apoi cu Magia- tot a dumneaei- carte pe care am transformat-o in disciplina optionala pentru copii de zece ani:) Un an am aplicat principii adaptate varstei lor- treptat au invatat ei insisi sa compuna tehnici:) Grozav a fost! Am mai citit si iar citesc -de la Napoleon Hill., Dale Carnegie la Don Miguel Ruiz,  Gregg bBadden. Ma determini sa fac o introspectie si sa analizez minunat ce-am citit-de fapt am si-o idee noua, pe care am s-o pun in practica, tot multumita intrebarilor de la tine:) Decide ce doresti- ca sa-ti spun ce carte sa citesti! In ultima vreme m-am axat pe psihologie cuantica- domeniu fascinant- motivatie, bioenergie-pe carti scrise de psihologi precum Dr. Eric Pearl. Am citit si doua dintre cartile lui Doreen Virtue- Terapie cu ingeri- pentru ca ceva din cartea lui Wayne Dyer- "Dorinte indeplinite" m-a trimis spre intelegere a unor planuri precum acesta- si-am simtit sa aprofundez. Eu am ales sa fiu de acord cu ce simt in interiorul meu ca-i minunat. Cu tot ce simt ca-mi place. Cu tot ce rezonez- selectand eu ce sa citesc -ce sa aplic, cum sa traiesc:) Fiecare carte pe care o citesc ..mi se pare cea mai grozava:) Cartea lui Robin Sharma -Calugarul care si-a vandut Ferrari-ul-mi s-a parut un alt miracol -pentru ca m-am gandit candva -dupa parcurgerea ei- la  o dorinta care aparent n-avea legaturi cu mine.
Si am vazut- la scurt timp -realitatea reflectata de dorinta acea. Frumoasa tare! E ...particularizare dupa gand:)
Eu cred in carti -minuni. cred in gand care construieste si am invatat detasarea- ca definitie a rabdarii.:)  Si stiu si ma bucur ca mai am de invatat. Sunt doar cateva din bucuriile pe care le am in biblioteca- din ele citesc- ma inspir- aplic si traiesc in stil personal. Am sa detaliez, luand pe fiecare in parte- in articole viitoare.



Cand ma simt bine cu mine- inteleg eu ca-s in acord cu Sinele cel mai inalt. Mi-am trasat in linii generale plan concret de "dezvoltare personala" Am agenda- detaliez.:) Alt ajutor de nadejde- a fost sa inteleg principiul -SI SA-L APLIC- "NU IAU NIMIC IN NUME PERSONAL". Aceasta- dupa ani in care -am crezut ca alta-i regula Sufletului meu- pe scurt- aici- stiu cum sa fiu o luptatoare. E doar o alta cale, un alt fel de implicare, cu alt aport de energie. Sunt lucruri pe care le schimbi- pe altele -le privesti cu detasare. Pur si simplu le lasi sa treaca.
Perspectiva mea- e diferita de a celorlalti - ceea ce interpreteaza mintea mea din realitatea care este-tocmai prin prisma convingerilor care sunt personale.
Un alt exemplu grozav? Tot de curand- o echipa de copii cu vise indraznete- a venit cu ideea sa ne apucam de-un radio scolar. Zis si inceput...3, 2, 1,..emisie...s-a facut. Cum crezi c-au finalizat ei intr-o minunata zi o urare- la adresa colegilor -la fel de geniali?
Evident ca au facut asta_fiecare pe gandul lui- de vreme ce regie n-au gandit ... Stii cat a fost de minunat sa-i vezi cum inteleg pe clipa- ca gand si om sunt diferiti si grozavi in acelasi timp?
Sunt copii geniali ale caror nazuinte sunt demne de consideratie. Aceasta mi-e invatatura recentilor ani- o simt ca este invatatura de gratie: sa las "aripi sa creasca frumos" copiilor si oamenilor cu care vorbesc- unii dintre noi slujba numesc- activitatea aceasta grozava.

Fiecare om -are povestea lui de viata- perspectiva lui asupra lucrurilor- si nivelul de constiinta care poate sa fie diferit de al meu. Asta nu il condamna- eu pot intelege -ca vedem diferit lucruri. Din Theta Healing am inteles cum suntem co-creatori -ai povestii noastre de viata- alaturi de Dumnezeu. Cu Bucurie. Cu puterea imaginatiei- exersate plenar. Efectiv imi imaginez- daca stiu ce vreau-ma intreb exact; Ce vreau eu, de fapt?-  cum ma vindeca energia Creatorului de o teama- sau cum schimba o convingere- poate cu radacini adanci- din lobul frontal - acolo unde-i "panoul de comanda" al deciziilor pe care Constienta le aplica- extragand din ce stie Subconstientul ca functioneaza.
Cum stiu ca sunt in acord cu Sinele meu cel mai inalt?
Eu pur si simplu simt asa: Impacare Calm Pace interioara Indrazneala Incredere: toate  in Iubire. Sunt  momente din zi cand simt si diferit- inseamna ca este ceva diferit de Sinele meu- e- o vibratie care-i diferita de frecventa sufletului-dar stiu sa ma intorc spre starea natural-sufleteasca de pace. Stiu- printr-o intrebare: CUM VREAU DE FAPT SA MA SIMT- AZI? si vizualizez- imagine grozava Totul se intretine minunat cu antrenament.   Mintea se antreneaza zilnic. Corpul- la fel- Sufletul- prin stari grozave de pace interioara.. Si inca nu am spus despre puterea linistii cu tine insuti- despre a vedea cu mintea- in tacere- visul tau cu ochi interiori, cum prinde contur... Eu cred ca suntem minunati-fiecare fir de nisip contribuie la intregul plajei:)
Pe scurt- eu m-am trezit intr-o buna dimineata ca aceasta- mai sigura ca stiu ce vreau. Si de-atunci zi dupa zi- s-a produs un fel de acumulare:) De Bucurie- zic eu;)

Iti doresc o zi grozava de Azi:) Spor si Magie-Iubire!
Simona sunt si ma inclin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu