sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Esti pe calea Inimii

Esti pe drum frumos:) Calea Inimii:)

Eu daca pot zambi, traiesc cu Bucurie. Sunt sanatoasa- ma concentrez pe lucrurile despre care scriu. E drept ca-i la indemana sa te plangi- dar mai grozav este sa decizi ca vrei sa te simti minunat, sa iti faci planuri- sa le vezi realitate. Daca in casa lumina nu mai functioneaza din pricina unei sigurante - o inlocuim, cred eu. Imi place sa fie Lumina. Ne place. La fel- scot din ecuatie- saracia si pun in loc- cu rabdare, munca- spre prosperitate, aidoma cu toate celelalte... Exemplu clar din viata? Recent am asistat la "schimbarea" unui mall...:) Din vechi- pastrat-au angajati care isi facea minunat treaba- ...am vazut cum in 3 saptamani s-au eliberat rafturi de marfa- pana la epuizare. Chiar au fost..:) reduceri -spre eficientizare.
Cand n-a mai fost niciun produs in magazin- firma cea noua s-a instalat cu drepturi- si marfa -dupa specific. Oricine, orice mi-ar spune, stiind ce am trait-si ce traiesc- la experienta personala de viata ma gandesc- la fel vad inlocuirea unor credinte limitatoare- din mintea umana...si exemple pot sa mai scriu,  mai stiu:) 


Vremurile din povesti sunt vremuri de AZI - din gandurile mele:) Si-s inca multe ganduri dintr-acestea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu