miercuri, 23 martie 2016

Un fel de solutie cand provocarea e a altuia, esti intrebat daca ajuti, alegi ca da

Vreme potrivita, Azi, de un inceput de altfel de curs la care am participat,in 2013
Despre solutii la provocari


Cursul in sine e bucuria inimii mele, printre atatea altele pe care mi le daruieste Dumnezeu.
Ce e de-acolo de pomenit aici e urmatorul gand.
Exact la debut, dupa ce fiecare participant, atunci cunoscandu-ne ne-am prezentat,
(Cum sa-i zic, cu inima astfel, c-a fost minune si iar binecuvantare faptul c-am ajuns sa o cunosc) ... deschizatoare de suflet pentru mine, om frumos cu-asa o pace in suras si in privire a inceput, ziceam ,asa...
"Prietena mea are o fiica, de 20 de ani. Aceasta a plecat in Paris si de la aeroport s-a ratacit, mama ei nu mai are veste de la ea..
Va rog pe fiecare, daca binevoiti a ne ruga impreuna sa gaseasca drumul, sa-i fie bine..."
Toti -eram zece- am simtit si am incuviintat sa facem exact asa. Ne-am prins de maini, in cerc si-am inceput sa ne rugăm:
-Doamne ajută pe ....(numele tinerei) să fie teafara si sa ajunga la destinatie cu bine."
Auzeam , asa cu ochii inchisi, de langa mine, cum ceilalti oameni din cercul in care ne rugam spuneau ca vad, ca simt ce se intampla cu fata.
Asa afirmau. Eu..? ma rugam,  Atat. Fara sa-mi pun intrebari. Ma simteam intre oameni cu suflet, ma simteam bine, ma simteam in siguranta, venisem sa invat, asa cum ma simt frumos si-n alte intalniri cu oameni.

***
Ne-am rugat asa, apoi am trecut la a invata ca rugaciunea si increderea in bine sunt cai care duc la rezolvare.
Focus= atentie,
concentrare.
Si ..da. Tanara a ajuns in siguranta. In a dtreia zi de curs am aflat despre asta. Noi ne-am rugat 10 in Brasov, altii in alte parti ale lumii, toti cei care sustineau cursurile0 ThetaHealing, la vremea aceea- trei zile la unisoan. Toti prietenii facilitatorului au facut aceasta.
Acum ca imi amintesc...
Asta cred ca putem face alaturi de cei care trecd prin teste ale vietii lor. 
Pacea si binele, dincolo de zogomot care tot zgomot seamana... 
Calmul e de exersat.

Tanara, cu siguranta c-a facut ea ceva.  A ajuns unde era asteptata, fiindca a gasit drumul, s-a indreptat acolo, cu piciarele ei. Aceasta e solutia in care cred.
Un experiment?
Simplu, usor. (Suntem la nivel subtil energie. Informatie. Studiu-Fizica cuantica)
Intr-un moment de relaxare-3 respiratii profunde priveste cele doua degete mari de la maini.
Rosteste repetat, ca o comanda degetului mainii drepte s[ creasca. Exact asa.
Spune rar, afirmatia(informatia). Apoi constata. Cum e?
***
Studii serioase arata ca stirile privite-dupa natura lor sporesc numeric cazuistica descrisa, fenomen remarcat timp de 5 zile de le prezentare.
"Descarcarile" de alt[ natura decat dele potentatoare, creatoare multiplica. Cand constientizam, putem alege unde si cum stam. 
 
Stirile despre olimpicii nostri or scoate la lumina tezaurul romanesc genial.
O fac deja. Sunt aici, unde le cauti, in loc sa fie unde esti dirijat sa privesti.
Orice obicei are nevoie de o perioada de instalere. Inveti sa conduci in 30 de zile apoi exersezi viata-ntreaga.
La fel, cu oricare obicei, se intampla... ca un ritual. Unele popoare se roaga zilnic la ora 17. Orele fixe formeaza deprinderi de viata. Simplu.

Cred ca incepem sa constientizam ce anume, prin ganduri si cuvinte, prin povesti pe care le repetam invitam in viata noastra.
***

Atentia si vointa sunt stelele ..sufletului tau. Cand iti asculti inima ele stralucesc de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu