vineri, 18 martie 2016

Dor(a) își cumpără regulamentar bilet

-Ce faci, Dor(a)?
-Acțional, concret mi-am cumpărat un bilet...
-Bilet:? La ce?
-Mi-am cumpărat bilet la Loto.
-Si-ai verificat? S-a ”jucat” șansa ta?
-Stai așa...Că și eu mai petrec, programat nițel cu mintea-n jocuri noi să primească provocarea, știi și tu. E calea cea mai simplă să afli ce să faci, cum să faci ce vrei și știi tu. Câștigul imediat! Da-i provocare...
-Adică, pe-nțeles, așa...?
-Adică, mă pregătesc mental să câștig. Îmi revendic victoria și o duc apoi zi de zi cu mine-nainte.
-Ha, ha, păi tu când te-ntrenezi de-o viață pentru bine și ușor....
-Pot? ...  Rugăminte:...
-Cât vrei?
-Cât vreau, de unde?
-Din câștig.
:) Tot ție îți rămâne....

***Cu cine povestește Dor(a)? Cu gândul..la concret  :)
Da' chiar c-a cumpărat bilet.

Trecem aici și PS-urile?
Le-aduci din agendă?
Iaca...
Când rătăcit-ai soarele printre nori, ai gândit o clipă să-l cauți între flori?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu