vineri, 12 august 2016

DoRa. Cand am ceva timp

Cand
Am ceva timp
Inchid ochii
Care-asteapta sigur momentul
Bucurandu-se-odihnindu-se...
...
Si ...ma rog, imaginand lumea in care cred eu.

 Ma rog, ca si cand ar fi deja asa... fiindca suntem aici, acum multumita celor care au cutezat s-o viseze-creeze-viata-atat de frumoasa!

Cand am niscaiva timp
Ma bucur.
Invat sa ascult.
Si cel mai mult
Multumesc ca traiesc.

Cand am ceva timp
Ma rog ca omul care mi-a impartasit o provocare
 sa indrazneasca o actiune, inca una cu pasii sai,
 sa le-nsoteasca cu o rugaciune, sa creada intr-o minune.
Sa zica"Tatal nostru" acolo unde-l doare, apoi sa fie atent la ce face si cum gandeste: asa se bucura plenar oricine, cand traieste.
Sunt absolut sigura de ceva: ca fiecare
Traieste exact lumea din mintea sa.

Eu cred ca-n tara asta se poate orice.
Si cel mai bine vede omul din ce fac eu, ceva,  dincolo de a-l ”corecta”.

Si stiu
 "Legile" universale sunt aceleasi oriunde pe pamant.
Cat sa mai povestim de vant... Si el isi cunoaste drumul, telul...
Isi este siesi
"modelul"..

Cand simti ceva frici, roaga-te, imaginand lumea asa cum iti place.. Pune culori de gand bun, ia-ti sufletu-n pace...
 
Dezvoltare personala. Constientizare
 
Simona Ciobanu, cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu