miercuri, 27 ianuarie 2016

NUMEROLOGIE APLICATA

 
Numărul 9 este suma primelor 8 și îmi dă măsura înțelepciunii: cum am grijă de mine și de corpul meu (deci și se sănătatea mea), cum asimilez ceea ce am primit de la familie, cum îmi depășesc condiția și îmi construiesc propria viziune asupra lumii, cum pun osul la treabă, mă organizez și fac ce zic, cum mă bucur și mă joc cu viața, cum iubesc, cum dau și primesc, cum relaționez cu Divinitatea și sunt recunoscător, cum îmi folosesc puterea și îi influențez pe alții.

Prin 9, devin un exemplu viu, un model pentru alții, prin tot ceea ce las în urmă, prin tot ceea ce se vede la mine și pe oriunde trec. Numărul 9, prin tot ceea ce fac să se întâmple în realitate, prin contribuția mea la întreaga umanitate, la viața pe această Planetă și la întregul Univers, îmi dă măsura mea ca Om. 


Frecvența numerelor de la 1 la 9 codifică simbolic în numerologie călătoria spirituală a fiecăruia dintre noi, care nu poate fi separată nicio clipă de trup. Tot ce facem în trup ne crește ca spirit. Venim pe această planetă pentru a ne dezvolta capacitatea de a da o formă tot mai înaltă vieții pe care o creăm împreună, unii cu alții și cu Dumnezeu. Spiritualitatea se măsoară prin manifestare.
Sursa: valeriupanoiu.blogspot.de
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu