marți, 26 iulie 2016

Eu sunt: declaratie sufleteasca. Poti sa o scrii si tu?


Gandul caruia ii lasi libera trecere vine-pleaca.
Tu ramai.
Lumina in Iubire!
 
Sunt și zbor liber de când mă știu- de-această dată- pe minunat Pământ.
Am trecut adesea-mereu... de graniți impuse- ca vânt:
Uneori adiere, alteori crivăț...
Până Azi și de Azi spre alt Azi
Invăț-reînvăt
Cine sunt.
 Amintirea a tot: dulce-i re-amintire
A ceea ce sunt.
Sunt pace.
Sunt calm.
Sunt dincolo de cuvânt..


Cred despre COMUNICARE ca  e de invatat.
Cred despre IUBIRE ca e cale de urmat.
Cred despre OAMENI ca sunt minunati!
Si tocmai de-aceea ALEG SA TRAIESC AZI !
PS. Am fost de cand ma stiu fan STEAUA. M-au admis la liceu -recitand- La Steaua- lui Eminescu
Secret major: am jucat fotbal, in echipa blocului pana in clasa a zecea.
Zece ani mai tarziu -ratam un penalty – pe plaja la Costinesti. Am invinovatit- fara motive- nisipul si Soarele din privire.
Marturisire.

Eu sunt
Zbor lin, inalt
Cald, directionat spre implinire.
O melodie de aripi diafana:
Sunt IUBIRE.
Un pas descult si-nca unul- alaturi de alti doi pasi frumosi
Pe-o plaja de soare
Un zambet care canta bucuria din surasul tau de Azi.
Eu sunt o scrisoare de dragoste deschisa,
Citita cu rabdare si pace,
O mana ce mangaie clapele unei pianine
In cantec, in cuvinte intelese.
 
 
EU SUNT, invatator, consilier, am experimentat roluri si meserii diverse: vanzatoare, agent-relatii clienti, mereu invatatoare...
Cupland doua cate doua joburile, a rezultat mereu independenta si un usor rasfat. Nu mi-a lipsit nimic-decat numai daca am gandit ca-mi lipseste. Aveam sa aflu mai tarziu...despre acestea toate.


Iti propun-un inceput -calatoria spre tine, spre ceea ce te linisteste si te inalta Azi! Calatorie spre pace interioara si calm.
Vin si eu, intentionez sa invat, alaturi cu tine, pe calea mea, cum sa traiesc grozav acum si  azi, exact aici unde ma gasesc.
 
PS.
O ”declaratie” asemanatoare, cu tinte de gand ale ale, specifice tie poti construi.
Sintetic, poveste frumoasa, draga s-o poti citi, ca s-o CREZI adevarata.
Repetata
devine viata.
 
 
Fie bine primit!
 
Simona, cu drag,
Ma inclin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu