marți, 5 aprilie 2016

Ganduri de flori auzite-ntocmai in grai interior omenesc

Primavara asta noua si oameni si flori si arbori au inflorit. Invitatie draga la simtit, la privit!

**
..Intai am crezut ca ceva se termina...
Locul cald din samanta ma avanta undeva spre sus,..
Mergeam undeva unde simteam c-am mai rasarit
Am primit dreptul ..la privit.
:)
Privind spre lumina dintr-un albastru drag, stiut..
m-am trezit floare, in rasfat de boare...
Ii zice primavara-aici unde-am venit..inceputului in care mi-amintesc acum...c-am mai pasit...

:)
Dintr-o poveste c-un fir de primavara.
Fie ghiocel, fie zorea, fie lalea... Fie, ce-o alege samanta sa VREA.
***

Din motive de antrenament, de experimentat...
am putea sa imaginam privind cerul ca-i mereu senin, ca-i totdeauna curat...?
Ca sufletul care gand spre el a-naltat...?
Si că ”dârele" ce-l străbat, câteodat'
se fac lumina.
Ca arata, trasee spre vise ce urmeaza sa vina.
[Din Colectia de fapte bune-cand mintea poate orice, fiindca -i actiune din imaginatie.]
***
flori senine, albastrii, pe-o fereastra deschisa.
Semn sa fie? Cinci...
Iarba proaspata s-a primenit de primavara... iar din cositoare cateva zorele au ales sa ajunga.. cerneala (adica INSPIRATIE) intr-o calimara...
(Sigur e asa, ele s-au oferit. In cazul acesta prinosul e primit)

Le iei, le numeri, dezmierzi c-o privire gandul c-au ales sa se daruiasca, s-apoi lasi vietii lor curs, in apa sa zaboveasca.

De obicei, iti place sa le vezi zambind cu radacinile lor. 
Asa-i. Alegi sa le respecti dorinta cand a se darui vine exact din partea lor....
*** 
-Schimbarea -adica floarea-reușește când deciziile, urmări ale alegerilor conștientizate îți aparțin.
-Când toate acestea se corelează cu intenția si respecta legi din regulamentul divin.
...Așa a re-ieșit rima, schimbat-au două ganduri muguri de sulfină...
Așa demonstrează și viața.
Cu drag, minunata zi de Azi,  ca o bună dimineața!
...
Bucuria care straluceste din sufletul tau in timp ce faci ceea ce iti place cu-adevarat schimba lumea. Universul e asa, in permanenta re-creat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu