vineri, 1 aprilie 2016

Dor(a). De 1 aprilie




( A ghici ”cauza” ori motivul unei cereri de consultatie de demzmeticire personala.)

Raspund cu calm...
….In cazul acesta, e sigur o alegere clara. De aceea nici nu o impartasesti cu cineva. Nici mie nu mi-ai zis sa te ajut ca...
Sigur ai analizat toate optiunile, variantele toate...
Tacere. cred ca citeste ce-am scris.  Continui tot eu...

Eu sunt invatator,.
Invat cu copiii despre viata. Si .. sloganul meu e Aleg sa traiesc Azi. L-am gasit pe undeva, tot citind. Se antreneaza cu el un om care-a receptionat exact mesajul acesta si asa m-am inspirat si eu.
Ca nu ti-ai gasit valoarea...e o treaba, poate asa e misiunea dumitale.. sa o cauti mai mult sau sa alegi sa nu.

De ce crezi ca m-ai intrebat de..ajutor? Ce ajutor cauti?

M-ai blocat.

Eu ajut omul? Sau ..cum?

Nu stiu ce vreau

Munca vine cand alegi sa STII CE VREI.

Pot sa-ti spun ceva?
Am inteles eu ca daca ai venit pe pamant cu o treaba, ... si n-ai finalizat-o, vii tot aici... si o rezolvi la un fel de re-re....
Examene la fel, actiuni mai ”grele”. Siguri asta stii ca vrei?
Eu pur si simplu TRAIESC. Viata de asta imi e data.
Ma trezesc la 4. Ma rog la Dumnezeu.
Scriu, ca asta imi place sa fac.
Pregatesc activitati cu copii. Cu copii mai mari.. Imi fac lista de vise. O scriu. O recitesc, alerg.. zambesc. Din cand in cand, mai adaug vise,  candvad ca se implinesc.  Multumesc. Iar Multumesc. Ma construiesc adult.
E actiune multa pe Pamant.
***

Pe 1 aprilie vine cineva si-mi joaca o festa... ca sa inteleg cum sta treaba cu misiunea mea.
Ingerii zic,.. (sper ca nu te sperii si  cu asta) sunt si terapeut ThetaHealing... ca ti-e teama de viata si o numeste altfel......
Si sa mai zic. Mai ales IUBESC.
Ce-as face eu? 
As bea apa, 2 litri pe zi. Sa ajut la pre-spalare interioara.  As face miscare... As vedea la ce-s priceput in viata asta...
Si daca rezultatul e Nu... M-as mai ruga de vreo 7 ori la ingerasi... Si-as lua de la-nceput actiunile, chiar daca pe dos, in sens invers al acelor de ceasornic, ca sa imi para toate noi… M-as juca cu mintea si gandurile acestea pana-ar inflori viata. Asa face soarele cu noaptea cand rasare in dimineata.


Apoi, cu constiinta as sta de vorba... si alegerile-s personale.
In cazul meu ajut omul sa vada viata, cand el ma roaga sa ajut cumva. Am experimentat diverse.
Dumneata, m-ai facut sa zambesc. Acu ca am ceva treaba serioasa... Vezi bine ce se vede de la inaltimea aceea, de pe muchii,... si fa cum e mai potrivit.
Bine??
Zic o rugaciune Azi pentru dumneata, impreuna cu oamenii care lucrez? O zi excelenta! !

(Si-am zis!) Hai sa mai zicem una- o rugaciune preferata, drag cititor!
***
Cum e-n intamplarea asta....
Cam asa e si cu gandul..nepoftit. Il stergi din lista de prieteni a mintii tale. Plantezi seminte de viata, de bunastare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu