sâmbătă, 9 aprilie 2016

De-a Azi, in observator



Informatia care conteaza

Cum isi pastreaza seniorii pofta - bucurie de viata?
Asa...
Ii vezi actionand -procurand sandale de urcus, caci se pregatesc de drumetie, intr-un magazin.
Iti povestesc despre asta, cand vrei si tie... unde pleaca, cat de tare-si doresc, cum adora miscarea.
Ce-si cumpara? Sandale din cele comode, rezistente pe care oamenii pe munte le incalta, cand traseul permite, din cele lejere...
Te vad aproape si te-ntreaba:
-Asa-i ca-ti plac si tie..? O sa ma admire prietenele pentru achizitia asta...
Si-ti plac.

Pana la plecare, inspirat de doamna, de senioare, iei si tu perechea ta de sandale...
Ai si tu un plan de drum similar.
*

La un spectacol in vecinatate auzi discutii minunate:
"Iubesc sa ma privesc in oglinda Imi place cine sunt... "
Vezi rostul coacerii si-al intelepciunii pe pamant se observa in zambetul sanatos...
-Asa-i draga mea, si eu ma privesc cu admirare....replica prietenei, de varsta camarada ei s-aude, cam tare... Cat sa-mi placa.
-Stii...zilele trecute a mai rasarit..o floare noua in gradina mea.
.
N. a Adesea m-am rugat sa-mi vad de treaba mea,-exercitiu pe gand se numeste.. o fac mereu, aud insa cu claritate mesaje despre viitor si le salut cu bucurie de incepator....

Oamenii stiu sa infloreasca, de fiecare data, la oricare varsta, cu-oricare primavara. Secret de longevitate. Pofta de bucurie, iara....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu