luni, 2 mai 2016

DoRa. De unde numele si care-i "explicatia"

Numele acesta, DoRa a fost un fel de botez de reusita.
Spun drept si vertical. Cat stiu eu azi,informatia, sau... cum imi explic, sa-nteleg si sa-mi placa.
:)

Numele... L-am primit prin ultima clasa de liceu, drept ajutor la bacalaureat.  Iti explic inc-o data cum s-a ..intamplat :) (c-am mai relatat)...

Irina, priceputa dintotdeauna la lucrurile tocmai exacte, minunata in lucrul cu cifrele, rezolvari de probleme,
Adica, ea mereu a muncit, iar concominent cu asta-cu munca si perseverenta ei, s-a si asigurat din "afara".
Mai mult de-atat a-mpartasit invatatura asta, cui a intrebat.
Adica si mie.
Si uite cum, colege de banca fiind, de o vreme buna, cum va spun, a anuntat solemn c-a gasit profesorul de bacalaureat de reusit in siguranta la matematici. (In cazul meu, in toate vremurile matematica a fost un semn prietenos de intrebare.
Chiar ca da! )
Si... Zis si facut! Adica ne-am inscris amandoua la pregatirea pentru marele bal. Al matematicii festival....

Sa revin la numele de "botez". Hai ca-ti spun pe loc.
Cred ca domnul magician matematician ne-a chemat pe numele astea, DoRa si Irina, fiindca le probase ca nume de castigatori/castigatoare. Asa. Apoi s-a apucat de partea sa de antrenament.
Si integralele vorbeau sub indrumarea dumnealui, romaneste si pentru mine, fluent  :)
Numele magice.
Antrenamentul organizat cu disciplina.
Temele saptamanale. Adica munca mea.
Si...mai spun asa. Cu tot respectul de atunci si dintotdeauna pentru maretia sa, a matematicii aici declar, spontan, tot am dat fuga la bunici, dupa bacalaureat imediat, sa las altcuiva prima vedere a notei de la examinare.
Adica.. ai luat-o la figa, cu alte cuvinte, la sanatoasa, imediat dupa examinare?
Pai, stii ca da. Am luat-o la fuga, fiindca la asta dintotdeauna m-am antrenat. Am luptat cu subiecte, ceva munca de-un an, sistematizata, s-am fugit, cand m-am eliberat, ...cam in parteneriat:  400 de km mai incolo, aproape, trenul, doua-trei verisoare si matusa mea. Cred ca m-a vazut Universul tot.
Da ' la examen am fost.

Asa... emotii, recunosc onest!
A fost sa fie minunat? Asa si este!
Ce bine c-a fost sa fie asa!

Recunostinta Irinei, Domnului Profesor,  matematicii draga poveste!


PS. Care vii la o alergare?  Sau o plimbare.
De actionat, actioneaza fiecare, cu recunostinta, acolo unde se gaseste. Se echipeaza, se aduce aport de vointa si se gaseste loc oportun de multumit! Asa de dragi sunt diminetile,  fie-n alergare, fie-ntr-o plimbare, viata de iubit... Aduc toate-acestea a ...adolescenta?
Vis, constientizare, prezenta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu