miercuri, 25 mai 2016

DoRa. Ce mai faci?

-Doamne, eu am o intrebare directa...
.....?
-Se pune?
-C-adica?
-Ma-ntalnesc cu oameni de-o varsta cu mine.. Dupa "Ce mai faci"-ul drag, constient... si raspunsul "Excelent". ...Vine, firesc, continuarea.."Si .. copiii?"
S-auzi...raspunsuri dublate :
"Ei cresc si noi ne ducem..." Si se opresc. Unde, ...?
(Unde vor sa se duca? Ca nu-nteleg.) Cum..cresc copiii si noi (parintii)...ce facem? de ce n-am mai creste-n bucurie si noi. (Ma refer la ei, la cei care sunt parinti, buni .iubitori. cuminti.)

Cuminti, cum asa?
-Doamne, par sa-si invete lectia.
-Care lectie par sa-si invete?
-Ca se indreapta spre ceva numit... batranete. Si mai stii ceva? La radio am ascultat povestea deunazi "Tinerete fara batranete si viata fara de moarte". 
-Asa...
-Si-am extras o singura notita, ca sa vezi ce bine-am invatat sinteza:
 Fat-Frumos a primi darul cerut (a cerut, i s-a daruit), iar singurul lucru in atentie de urmarit era sa evite Valea Plangerii. Fara a semena obligatie de a-ti ajusta viata la nemurire, cat de frumos e sa traiesti fiecare zi? Cat... :)
Si?
-Fa-ma Doamne sa ma exprim clar. omul si-atrage din gânduri si altceva decat ce-i e natural dar, adica viata minunata traita usor, grozav de bine... Stii ? Diminetile de bucurie, miercurea de la 7 ...cu mine?

-E raspicat spus, clar-curat enuntul, suna bine.
(Da. Poate. Diminetile aceste fiecare om, a le trai cu sine, poate. Cei ce-aleg si-si dau timp, vin impreuna. E energia laolalta, minunata, buna, )
-A fost ridicata o-ntrebare de care ma bucur tare... c-a fost tema Gândul imbraca cuvântul (si se face realitate traita).
 "Cum adica traim tot ce gândim predominant?" (asa s-a formulat), sinonima cu.. "Asadar traiesc si realitati din gânduri-temeri, gen , mi-e teama ca si ..tocmai asta experimentez?"
-Si,  ce crezi? Raspunsul a venit dupa 3 clipe de prezent exact de la omul care a fost emitent de intrebare. A zis c-a trait destule dintre gândurile sale...
Constientizare?

 -Acum aleg sa revin la întrebarea de la inceput. ca sa vezi, structura mi-am facut.

-Mai clar?  :)  Intrebarea...
-Se "pune rolul de salvator" cand ii intreb daca au oglinda? (Ca-s asa frumosi...)
-Pai..cand cauta ei oglinda se cheama c-au actionat.
-Mi-nu-nat!

PS. La întrebarea "Ce mai faci?" un comentariu-observator. Observatia se deruleaza calendaristic pe un an  si mai bine si e una reala.
Cu vecina care dimineata dupa dimineata, face miscare, la propriu si la vedere:
-Ce mai faceti?
(Inceput de an sa-i zicem, cu observare.)
-Bine.
Era cuvântul -debut, adeseori, dupa care se enumera ulterior si agenda de lucru a zilei: gemuri, haine de spalat, nepoti de cercetat,....dupa sezon.
Acum, de vreo 2 zile-fixe- s-au inregistrat astfel, raspunsuri, iata-cum-diferite, schimbate, parca dragi inaltate de-un carusel:
-Ce mai faci DoRa?
-Excelent!
-Dumneavoastra?
-La fel ca tine!
 (In felul ei...)

Sa ai o zi cum iti place sa traiesti!

 PPS. Iar tu? Ce mai faci?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu