marți, 6 septembrie 2016

Azi, intamplari de trait. DoRa

 
Ti se-ntampla si tie?
...
Sunt perioade cand cel mai mult iubesc... s-ascult,
si ma bucur ca sunt.
E asa, cate-o clipa-zi toata,
Anume data.
Vin intamplari- puzzle- sa fie
Ca sa s-astearna vietii, vers cu vers, in poezie.
 
 
Intuiesc-se cheama simplu: traiesc,
(provocator cu radacini de om,
asa, pamantesc.)
 
Ce s-aude-n ascultare-asa, tacand?
Viata.
S-aude pulsul, cantand...
respirand-o mai lent,
Pare continuu-curgere de prezent.
Privesc imprejur si observ cu uimire, ca-s nicaieri, la fel cu celalalt
:)
Ba eu, mai scunda, ba el, mai inalt...
Flux si reflux, culori in curcubeu,
s-asaza omenirea altfel, cu ea... si eu.
***
Am dat eu iscalitura, sa navighez printre energii asa, cate-o tura?
Ce-nvatatura!
Exista "act", consemnat.
...Am dat.
 
Si sa scriu poezii?
(Se stia despre felul in care nu prea urc in carusel, cu viteza mare...
Ce mai spun?
Nimic.
Iata, ma ridic. Si zâmbesc.
Viata? Multumesc!)
"Valorile tale, valorile tale...ele-s principale; tine-le cu gandul ferm, asteapta-te la minuni.
Vazut-ai mereu: oamenii-s frumosi si buni.
Joaca prezentul traindu-l, ca lucruri se cern".
(Da-s pace...
Si bucurie...)
Zi senina si tie!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu