joi, 30 iunie 2016

Natura in lectie vie: bogatie

 
Natura in lectie vie: bogatie
Plimbarea-sanatate.
2 ore de belsug in gânduri si bucurie in inimi!

 *Dupa seminar Aleg sa traiesc Azi. Prosperitate: reflectii
Cum sa traiesc in prosperitate?
Intai sa vrei.
S-ar putea sa fie necesar sa cercetezi motivele... Sa gasesti beneficiile "starii altfel", ale starii actuale....
Apoi sa intelegi ca pe pamant sunt resurse nelimitate, cand alegi sa iti creezi calea.
Sa definesti apoi ce inseamna pentru tine valoarea.
"Ieftin", "scump" -de unde vin.
De unde ai invatat ca resursele sunt limitate.
Accesibil, pretios ce devine, cand te raportezi la valorile tale.
Trecerea de le competitivitate la creativitate, bucuria de a actiona, o destinatie numita scop... toate acestea, plus perseverenta si a face bine.
Prosperitatea e intai stare. Tine de tine!
*
Si daca am nevoie de un ghid cum il gasesc?
Cauti. Intrebi.Ceri sprijin. E tot pas in actiune, cel care tine de documentare.
Poti apela cu incredere, ofer ajutor. Aici sunt. Tine de-o actiune din partea ta.
*
Simt ca m-am nascut om prosper. Cred despre tine, la fel.
Din cand in cand, e sanatos cand simtim sa schimbam jaloanele, etaloanele. Universul ne vrea fericiti, impliniti. Ca sa fim, ne intrebam:
Ce imi doresc Azi sa traiesc?
Si dupa situatie, acolo unde e necesar, schimbam.
Exemple de ganduri-belsug?
"Pretul benzinei e accesibil. Sunt recunoscator ca il platesc."
"Pamantul e plin de oameni sanatosi, activi, frumosi, iubitori de bine..."
"Inteleg ca schimbarea mea ca mentalitate, aduce modificari in realitate. Vin de la sine".
Poti face antrenament personal de prosperitate, ca ritualul de la ora 5 ori 7- si sa-ti furnizezi tu stirile despre viata!
*
E bucurie autentica intalnirea cu un om dupa un an, sa-l vezi stralucind.
(...Ceea ce mi s-a intamplat si mine, la seminarul recent.)
Stralucirea despre care vorbesc, c-am vazut-o, inconjurandu-i tot de zambet vine din intelegere. Se vede c-a muncit la o schimbare.
Ne-am vazut la un eveniment despre Puterea recunostintei si ne-am revazut la Prosperitate.
:)
Se leaga, toate....
Doamna despre care cu drag povestesc si-a gasit puterea.
(Iar e musai sa mai astept cuvintele, ca vin trairile "inainte...le :) )
Un om care si-a gasit bucuria la el in inima-increderea- vorbeste degajat. Tine constructia dialogului in potential de implinire.
Cuvintele-i sunt imbracate in credinta.
Gândul primeste asa zbor.
Ma mai gandesc cum sa spun despre bucuria asta de a vedea omul "foarte bine", pentru moment impartasesc cu tine ca si asta-i adesea pentru mine... prosperitate.
 
Om frumos pe drumul lui, intelegi si poate stii mai bine tu in cuvinte sa o spui.
Si-i tanara cu inima si cercetatoare.
Si-a primit ca provocare sa participe la un seminar-plimbare.
(Din punctul acesta de vedere seman cu ea ..clar).
Si eu, iubesc sa fiu in miscare, si-alaturi sa adie vant usor intr-o ramura verde....
E... fel preferat de activat.
Multumesc si ma inclin pentru darul de a vedea oameni cu suflet senin!

 Eu ma pregatesc de o alergare, ca-i grozava dimineata!

Cand doresti sprijin, ghidare, ajutor, te astept cu un mail.

Sa ne fie usor, frumos si bine, pentru ca meritam!

Iesi la o plimbare, pe racoare si observa viata naturii. E belsug? E abundenta? Hai sa invatam! Impreuna e simplu.
 
PS.
Cand imi scrii ca ti s-a intamplat ceva, stii ca pasul doi e actiunea ta.
Multumesc si ma inclin pentru deschidere si participare!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu